SZÁLLÍTÁS
20.000,- Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!
Összekészített áruját Magyarország területén, szállítmányozási partnereink a DPD futárszolgálat és a Magyar Posta (MPL) szállítja.
A kiszállítást megelőző napon kollégánk sms-ben, telefonon vagy e-mailben értesíti Önt!
A kiszállítás várható ideje -a termékek elérhetőségétől függően- átlagosan 3-5 munkanap.
Magyar Posta - MPL
Az ország legnagyobb csomagátvételi hálózata, közel 3000 átvételi ponton. A csomagját követheti 0-24-ben az alábbi linken a csomagszámának megadásával: Posta Nyomkövetés
Az alábbi kézbesítés módok közül választhat.
Kézbesítés Postára
Személyes átvétel az ön által választott Postán 20 kg-ig.
- 990 Ft.
- Több mint 2600 átvételi pont.
- Utánvét: Kártyával és készpénzzel is lehetséges. Utánvét díja: 599 Ft
- A csomag várhatóan legalább 5 napon keresztül vehető át a postán.
Amint megérkezik a megrendelt csomag a kiválaszott postfiókba, SMS-ben vagy e-mailben értesítést kap. A csomagot 5 napon keresztül veheti át. Utánvét esetén fizethet bankkártyával.
Kézbesítés PostaPonton
Személyes átvétel az ön által választott PostaPonton 20 kg-ig.
- 990 Ft.
- Több mint 300 átvételi hely egész Magyarország területén.
- Utánvét: Kártyával és készpénzzel is lehetséges. Utánvét díja: 599 Ft
Amint az áru megérkezik az átvételi pontra, SMS-ben vagy e-mailben kap értesítést. A Postán, a Mol töltőállomásokon és a COOP üzletekben 5 napig vehetők át a csomagok nyitvatartási időben.
Kézbesítés Csomagautomatába
Személyes átvétel az ön által választott MPL Csomagautomatában 20 kg-ig. A terjedelmes méretű csomagok, amelyek nem férnek a csomagautomatába, a legközelebbi postán vehetőek át, nyitvatartási időben.
- 990 Ft.
- Több mint 230 átvételi pont országszerte.
- A nap 24 órájában elérhető.
- Utánvétes fizetés csak bankkártyával. Utánvét díja: 599 Ft
- Az utánvétes fizetés (készpénzben) nem lehetséges.
Amint a csomag megérkezik az átvételi pontra, SMS-ben vagy e-mailben értesítést kap róla. A csomagok 2 napon keresztül átvehetőek az automatából. Ha nem valósul meg az átvétel a megadott időben, a csomag 5 napig elérhető lesz a legközelebbi postán. Ha a csomag esetleges nagy mérete miatt, nem fér az automatába, azt beszállítják a legközelebbi postára amely szintén 5 napig átvehető. Az utánvétes fizetés a csomagautomatáknál csak bankkártyával lehetséges!
DPD Futárszolgálat
A futárszolgálat a csomag kiszállítását 2 alkalommal kísérli meg, melynek várható idejéről előzetesen tájékoztatja a vásárlót. Amennyiben mindkét kézbesítési kísérlet sikertelen, csomagja visszakerül raktárunkba. Ezt követően újbóli kiszállításra csak a szállítási költség ismételt megtérítése, valamint előre utalásos fizetési mód mellett van lehetőség. A csomagját nyomon követheti az az alábbi linken a csomagszám megadásával: DPD Tracking
DÍJAINK
Amennyiben a vásárlása értéke nem haladja meg a 20.000,-Ft-ot úgy a szállítás díja a kosarában található termék vagy termékek összsúlya alapján az alábbi módon kalkulálódik automatikusan.
0 kg - 3 kg: 1590 Ft
3.1 kg - 5 kg: 1690 Ft
5.1 kg - 8 kg: 1790 Ft
8.1 kg - 12 kg: 1990 Ft
12.1 kg - 16 kg: 2190 Ft
16.1 kg - 19 kg: 2290 Ft
19.1 kg - 30 kg: 2700 Ft
FIZETÉS
UTÁNVÉT
A megrendelt termék, vagy termékek ellenértékét a kézbesítő futárnak készpénzben tudja kifizetni (Utánvét). A futárnál bankkártyás fizetési lehetőségre nincs mód! Az utánvét kezelési költsége: 599 Ft
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL TELEPHELYÜNKÖN
A rendelés átvételére személyesen, a 1106. Budapest, Bogáncsvirág utca 5-7. szám alatt található telephelyünkön van lehetősége, ahol készpénzzel és bankkártyával is fizethet.
ONLINE BANKKÁRTYA
A következő kártyákkal lehet fizetni: Mastercard, Visa, Visa Electron (amennyiben a kártya kibocsátója engedélyezi)
Kártyás fizetés esetén a megrendelés házhoz szállítását a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg. A kártyás fizetés a CIB Bank biztonságos szerverén keresztül történik, a CIB bank fizetési oldalán, mely automatikusan jelenik meg a megrendelés jóváhagyását követően. A szükséges bankkártya adatok bevitele után a Fizetés gombra kattintva a fizetés végrehajtásra kerül. A fizetés megtörténtéről a rendszer visszaigazolást küld, majd visszairányítja a megrendelőt a webáruházba, ahol a fizetésről szintén visszaigazolást kap. Amennyiben a CIB Bank a bankkártyás fizetést valamilyen okból visszautasítja, a megrendelő a rendelést a visszaigazoló emailben található linken keresztül is befizetheti.
Az alábbi linkeken találja a bankkártyás internetes fizetési tájékoztatónkat és az ezzel kapcsolatos gyakori kérdéseket:
Bankkártyás internetes fizetési tájékoztató